Музикалният бизнес е една сериозна ниша, но не и в България. В повече случай разбирането под музикален бизнес в България се характерезира с организирането на музикални събития на големи международни звезди и печалба от билети. Музикалният бизнес от гледна точка на продажба от издаване на албуми , е сведена почти до нулата. Дори и в най-популярният жанр поп-фолк, не може да се изкарва от продажба на CD-та, а само от концерти в клубове и заведения.
Продажбата на музикални инструменти обаче е една друга под ниша. Продажбата на музикални инструменти като, китари, барабани, синтезатори, говорители и т.н. не може да надскочи потенциала на на така и така свития пазар. Една не малка част от музикантите купуват инструментите от международни онлайн музикални магазини, с цел да спестят малко пари, но те често са без гаранция и от доказван и източник.
Големият проблем като цяло на музикалният бизнес, не е малкият и свит пазар, а това че българина не готов да плаща за музика – в това число концертна дейност, оригинални албуми и прочие. Той предпочита да свали музиката на любимият си изпълнител от мрежата от някои торен сайт.
Виж повече на: musicshopbg.com