Skip to Content

Govrn.BG

Икономика, кредити, инвестиции

В днешно време много бизнеси работят онлайн и предлагат услугите си дистанционно. Какво обаче се случва с всички майстори, детегледачки, куриери, музиканти и др., които не могат да работят онлайн? Как те си намират клиенти и това може ли да се случи лесно през мрежата? Отговорът е естествено, че да. Някои специалисти си изработват сайтове, които да им служат за връзка с клиентите, други използват социалните мрежи, а трети – платформи като Qjob, в които различни специалисти могат да си направят профили и да предлагат услугите си на хора, имащи нужда от тях. Нека да разгледаме позитивите на всеки един вариант.

Платформите за заявка на услуга

Qjob е изключително лесен начин да си намерите нови клиенти. Уеб сайтът предоставя възможност да се регистрирате и да отбележите какви услуги предлагате – шивашки, транспортни, козметични, фризьорски, организиране на събития, бизнес услуги и тн. След това благодарение на професионално изградената платформа, вие получавате всички заявки от хора, търсещи вашият тип услуга. Когато дадено лице пуска заявка, то отбелязва и време за изпълнение и начална дата, така че всеки специалист може да сметне, дали го устройва или е зает.

Освен това, ако има допълнителни спецификации към услугата, те също могат да бъдат отбелязани и специалистът да допълни, ако ще има оскъпяване на цената. Онлайн пространството е огромно, но много са малко местата, където можете да срещнете клиенти случайно. Една подобна платформа осигурява точно тази възможност. Благодарение на нея, специалистите срещат клиенти с точни задачи за тях.

Социалните мрежи

Ако даден специалист има профил в социалните мрежи, той може да комуникира лесно с клиентите си, само ако и те имат профили там. Много хора обаче гледат на социалните си мрежи като на нещо лично и не одобряват да водят разговори с непознати през тях. Това е една от негативните страни. Другата е, че в социалните мрежи има прекалено много съдържание и реклами на различни услуги и може конкуренцията да е истинско предизвикателство. Аудиторията често е пренаситена от отстъпки, промоции, реклами, оферти и всякакви бизнеси и услуги, които искат да се откроят.

водопроводчик оправя мивка на клиент от qjob

Изработката на собствен уеб сайт

Безспорно това е най-добрият вариант за всеки един специалист. Огромният недостатък на уеб сайтовете е цената им за създаване и поддръжка. На първо време да се открие качествена фирма, която да ви изработи добър сайт. След това трябва да се погрижите и за оптимизацията по ключови думи, за да може сайтът да се показва точно там, където хората го търсят. Това е доста скъпа услуга, която отнема и време. Това обаче е и единственият възможен начин да се настигне конкуренцията и сайтът да е видим, за по-голяма аудитория за дълго време. Сами виждате, че притежаването на уеб сайт, колкото и да е добро, толкова е и скъпо.

За заключение

Ако предлагате единична услуга и покритието ви е няколко квартала или един град, то със сигурност нямате необходимостта от цял уеб сайт. Той ще ви дойде скъпа услуга, която макар и носещата позитиви, ще ви вкара в голям разход. Социалните мрежи също са вариант, само че там вашата услуга може да остане лесно незабелязана. Заради това най-добрия вариант е да си направите регистрация в платформата Qjob, където съвсем лесно можете да откриете хора, които се нуждаят от вашите умения и опит. Освен всичко друго и регистрацията е безплатна. Платеният вариант включва записването на повече бройки предлагани услуги или заявени такива. Ако обаче вие сте водопроводчик например и изпълнявате една единствена услуга, то безплатният вариант ще ви устройва напълно. Най-големият позитив на платформата е възможността да срещнете точната аудитория на точното място и по точното време. Освен това и клиентите могат да ви дадат цялостна представа, за това от какви услуги точно се нуждаят и вие да определите акуратна цена.

Comments are closed.